Tuesday, 1 November 2011

i'm melting like a CHOCOLATE

ARGHHHHH!!!
What happened to me?????
aku sendiri tak tau kenapa dengan aku nie..
huhuhuhu....

Kau sangat-sangat annoying..
Kau suke buat aku annoy dengan kau..
Bg aku kau sgt heartless..
sbb kau ta pandai jaga hati orang lain..
Kau suka cakap ikut sedap mulut kau jewrk..
aku tau kau tak suka kat aku..
n aku tak berharap pown kat kau..

Tp kenapa aku cair bila tengok kau??
 i'm melting like a chocolate..
arghhhh!! bencinya aku!!
ubat apa lar yang kau da guna..
kenapa muka kau nampak "sangat suci" ??
sampai aku tak boleh nak marah kat kau..=.=


7 comments:

  1. Amboiii!!! Actually MSSS... Hehehe

    ReplyDelete
  2. Majlis Sukan Sekolah-Sekolah..
    hahaha..:D

    ReplyDelete
  3. =_=" Bukan tu la... >.< .. Sje je ea buat2 ta faham... Huhuhu

    ReplyDelete
  4. Hahaha... Iskh3X.... Bha, nda apa la bha...

    ReplyDelete