Friday 18 November 2011

Bangganya gambar macam tuh! ~_~

Assalamualaikum..
Hye all...
beberapa hari nih aku ada lar terbuka some blog and some photos of my fb friends..
yg blog nih dia cerita lar pasal arwah bf dia baru lepas meninggal sbb excident dengan dia..
tapi dia selamat..
aku punya lar sadis baca cerita dia tuh..
tapi tetibe hilang feel sebab ada gambar dia kiss arwah bf dia tuh..
orang tuh da arwah..
so, ta payah lar nak letak gamba macam tu kat public..
even belum arwah pun,
perlu kew letak gambar macam tu???
kenapa bangga sangat buat macam tu sampai nak semua orang tau??
dia tak tau or buat-buat tak tau yang perkara tu salah/berdosa..
maybe dia rasa perkara tu tak salah..
that's why dia ta rasa malu..
selalunya orang yang buat salah tak kan tunjuk kat public perkara yang dia buat tu..
 yang tu dekat blog..
yang kat fb jangan cakap lar..
lagi banyak gambar boleh upload..
siap satu album tu semua gambar macam tuh..
tengok-tengok orang melayu..
agama Islam pulak tu..
aku tak lar cakap aku nie baik..
aku nie pun banyak buat salah..
nobody perfect!
at least aku malu dengan kesalahan yang aku buat..
and kalau boleh tak nak orang lain tau apa kesalahan yang aku da buat..


lagi 1 story nie pulak..
tadi aku makan kat KFC Kota Damansara..
KFC nie memang lengang gila..
tak ramai orang yang makan kat situ..
aku makanlah dengan ayah aku..
tetibe time tengah makan aku nampak satu couple at one corner nih..
terkujat aku tengok diorang sempat lagi kissing before makan..
aku tak sure pulak couple nih orang apa..
tapi muka macam orang MELAYU..
OMG!! tempat public kowt..
i'm wondering...
ADAKAH AKU DI MALAYSIA SEKARANG???
IS THIS MALAYSIA???
Oh My God! Oh My God! Oh My God!




p/s: sorry sesiapa yang terasa..apa yang saya tulis tidak ada kena mengena dengan orang yang saya kenal..

No comments:

Post a Comment