Friday 11 May 2012

Hanya Tuhan Yang Tahu

I don't know where to start.. I just feel that I'm not suitable for a good guy like him.. I'm not as good as what he expected.. I'm always hurt him and makes him sad.. Ya Allah.. Andainya dia tau aku sangat-sangat mencintainya.. Andainya dia tau aku benar-benar menyayanginya.. Andainya dia tau yang aku hanya inginkan dia untuk menjadi peneman seumur hidupku, menjadi pembimbing dalam hidupku.. Andainya dia tau semua isi hati aku..tapi hanya Engkau sahaja yang tau Ya Allah tanpa aku meluahkannya.. Engkau tau isi hati setiap hambamu..


"Di sisi Allah adalah kunci-kunci perkara yang ghaib. Tidak ada yang mengetahuinya selain dari Dia sendiri. Allah Maha Mengetahui apa yang ada di darat dan di laut dan tidak sehelai daun pun gugur, melainkan Dia pasti mengetahuinya. Tidak ada sebutir biji dalam kegelapan bumi pula yang basah dan yang kering, melainkan semua tentu tertulis dalam kitab yang terang." (Q.S. Al-An'am:59)



terima kasih kerana menerima diri ini seadanya..=')


No comments:

Post a Comment