Sunday 23 October 2011

Javanese Girls

Hye all...
ari nie aku nak cite pasal malam kebudayaan kat IPG aku..
even malam kebudayaan tu da lame lepas at 19 Oktober 2011..

aku menari tarian jawa for that night..
aku, ayue, lian, gilyn, hanna, chacha, ester n jojie..
aku dgn ayue jewrk yg muslim..
klau ta ayue sorang, that's why dia ajak aku skali..

for sure..aku memang ta pandai menari..
but, i'll try my best..
n aku jugak susah nak hafal step..
slalu kena marah ngan abang pikin sebab ta hafal step..=.=

malam kbudayaan tu kitorang dapat no 2..
agak frust jugak lar sbb kitorang memang target boleh menang..
tp ta ada rezeki kan..tarian endang yang menang..
ok lar tu..still kelab tarian yang menang..
lagi pon kitorang rase practice kitorang is better dari apa yang kitorang buat malam tu..
aku lagi lar..salah buat post yang last..argh!! malunye!! >.<
yang dapat no 3 kelab muzik n no 4 SKI (Seni Kebudayaan Islam).
aku ta tau nak cakap apa lagi..
tengok lar gambr2 kat bawah nie yer..



yang baju hijau tu lar abang pikin..

yang tengah2 tu amar..dia kelab muzik n blakon jadi hantu..
yang baju purple tu fani..

nie amek gamba ngan lecturer2 n senior2..

nie aku ngan ayue..comelkan dia..=)

yang lelaki2 tu semua senior kitorang..
yang baju biru tu Patrik, yang baju peach tu Bryan n yang macam antu ta wujud tu Anton..hahaha..

this is me..=)

2 comments:

  1. ayue memang comel.heh. :) thanks babe. love you.

    ReplyDelete
  2. ayue sentiase comel..
    ur welcome syg..
    love u too <3 ^^v

    ReplyDelete