Saturday, 27 August 2011

Nak balik raya!!

Assalamualaikum..
Lagi beberapa jam aku akan balik Johor..
Bestnye..ta sabar nak balik..
Dah lama kot aku tak balik Johor..
Rindu sgt dgn budak kecik kembang tu..hahaha..


nie lar budak kembang tu..=)

Macam mana lar dia sekarang..da besar agaknya..
suka menjerit lagi tak dia?
mesti dia da tak kenal aku sebab aku da lama tak balik..
hukhukhuk~~ sedihnya..='(

Aku dah excited sangat nie nak balik Johor!!
Oooo balik kampung~~Oooo balik kampung~~
Oooo balik kampung~~Hati girang~~ ^_^


Untuk kawan-kawan aku semua..
SELAMAT HARI RAYA 
MAAF ZAHIR BATIN yeE..=)
Kalau aku ada tersalah kata tersilap bicara,
tak kena di mana-mana harap maafkan lah yeE..

pesanan penaja:
BERHATI-HATI DI JALAN RAYA
INGATLAH ORANG YANG TERSAYANG....n_n



9 comments:

  1. Cute nye baby nie.. BTW boyz or gurl... Style giler rambut die, ala2 korea gitu.. Hehehe ^_~

    ReplyDelete
  2. baby girl..
    tp skunk da ta adew rambut tu..
    da kene potong..hehehe..
    n_n

    ReplyDelete
  3. Gurl??? Mcm boy je... Kalau boy style rambut die... Nanty kalau abg ade ank boy nk watt cmtu rambut die... Tp abg lg suke baby gurl, cute... ^_^

    ReplyDelete
  4. rambut die smula jadi lar macam tu..
    bukan buat2..

    ReplyDelete
  5. ira kecik lg comel..
    hikhikhik..;p

    ReplyDelete
  6. Alo lo lo... Ye larh, ye larh... Ira la yg lg comeyl... :-P

    ReplyDelete